Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Vist du eller en vennegjeng vil bo billig, men godt i København er Danhostel virkelig stedet for deg/dere!
Vi bodde her en natt i tilknytning til Roskilde festivalen 2016 å fikk ett veldig godt inntrykk av hostellet.
Sikkerheten er kanskje noe av det men virkelig kan trekke frem siden man alltid må ha rom/nøkkelkort for å komme seg inn i heisen som er den absolutt enklest.
De har også en hyggelig bar hvor de selger litt mat og drikke, på kvelden er det en DJ der, men ikke så mye å skryte av.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, 375frankb
Danhostel_Cph, Office Assistant på Danhostel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2016

Hej Frank.
Tak for din anmeldelse af dit ophold hos os.
Vi er glade for at høre, at du havde en god oplevelse - forhåbentligt får vi muligheden for at byde dig velkommen igen, hvis du kommer forbi København.
Håber også, at du har haft en god Roskilde Festival.

Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Vi fikk familierom
Greie rom med pass til 4
Rent
Enkel standard - må selv ha med håndkler og sengetøy (eller leie)
Det var kjekt å være her
God frokost
Koselig bar
Lett tilgjengelig internett med iPads diverse steder på hotellet

Ulempe: trafikkstøy
Mange turister som førte til noe venting på heisene.

Kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, torillr215
Danhostel_Cph, Office Assistant på Danhostel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2016

Hej Torill.
Tak for din anmeldelse af dit ophold hos os.
Vi beklager at du har oplevet problemer med støj for gaden. Det kan desværre forekomme her om sommeren, hvor vinduerne som regel står åbne.
Ellers håber vi, at du har haft nogle skønne dage i København, og vi glæder os til at byde dig velkommen hos os igen.
Hav en god sommer.

Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Det var veldig bra å være så sentralt i København. Da kunne vi utforske byen med ungene direkte fra døren. Vi leide også sykler her, noe som fungerte ypperlig. Men sengene er harde!!! Dessuten var det håpløst med heisen i ni tiden om morgenen. Da skulle alle spise frokost tydeligvis så heisen kom aldri. Vi bodde i 6 etasje så det gikk greit å ta trappen, værre for de høyere oppe.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Ragnhild F

Hej Ragnhild.
tak for din anmeldelse af vores hostel.
Vi er glade for at høre, at I nød vores centrale beliggenhed i København.
Beklager, at du ikke har fundet vores senge komfortable, og at I har oplevet ventetid til elevatoren. Det kan desværre forekomme her under højsæsonen, som du selv siger, når alle skal ned og spise morgenmad samtidig.
Håber eller at I har haft nogle dejlige dage i København, og at vi får muligheden for at byde jer velkommen hos os igen en anden gang.
Hav en skøn sommer.

Anmeldt 20. juni 2016 via mobile enheter

Rommene var ryddige og reine. I tillegg er dette eit hostel og for å vere det var det veldig bra. Negativ om baren som ikkje var service-innstilt ved å ikkje vere oppmerksomme på kundar. Veldig sentrumsnært. Ligg rett ved siden av tivoli så beliggenheten er ikkje noko å klage på!

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Veslemøy A
Danhostel_Cph, Office Assistant på Danhostel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2016

Hej Veslemøy A.
Tak for din anmeldelse af vores hostel.
Vi håber I have nogle gode dage i København.
Forhåbentligt kan vi byde jer velkommen hos os igen en anden gang.
Venligst

Anmeldt 25. februar 2015 via mobile enheter

Supert sted! Hadde rom til 4 med bad for under 600kr pr natt, helt fantastisk. Og så lokalt! Skal definitivt sove her neste gang jeg drar til Køben.
Hyggelig personale og, veldig hjelpsomme. Heller ingen lukketid så man kan komme tilbake når på døgnet man vil

Dato for oppholdet: februar 2015
1  Takk, Guro S
Danhostel_Cph, Gæsteansvarlig på Danhostel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2019

Dear Guest
This is a reply to confirm that we are looking through our very old feedback and acknowledge that we are reading them and taking them into consideration of what our guests did say back then and what they are saying now to see if we are improving in the right direction.

Kind regards
Kirstine, Guest relations