Expedia.comUSD 60
CheapTicketsUSD 60
eDreamsUSD 60
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et hostell med alt for høy pris i forhold til de dårlige fasilitetene, badet var skittent, sengene hadde flekker og frokosten var alt for dyr i forhold til det man fikk servert. Dusjen hadde svært dårlig trykk, så lykke til med å vaske håret der;)) alt i alt, ikke verdt den dyre prisen når man kan finne mye annet som er mye bedre.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, annavf2018
Danhostel_Cph, Back office assistant på Danhostel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Kære Annavf2018,
Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse. Vi er kede af at høre at du ikke er tilfreds med dit ophold hos os. Du må meget gerne kontakte os direkte og informere os om dit værelsesnummer, således at vi kan få kigget på alle tingene. Vi ønsker dig en rigtig god sommer.

Anmeldt 8. november 2017

Danhostel var en positiv overraskelse med beliggenhet, renslighet og service på tross av at det er et herberge til en rimelig pris. Rommene er enkle, men vi hadde eget bad. Vi var 2 voksne med to tenåringer som overnattet en natt, og brukte stort sett beina til å dekke det meste av København sentrum fra hostellet.

Romtips: Kan være fordel å ha rom litt høyt oppe da det ligger ved en innfartsvei.
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 361andersf
Danhostel_Cph, Back office assistant på Danhostel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2017

Kære Anders F,
Tusind tak for de fine ord og feedback :) Det glæder os at I har nydt Jeres ophold og fik set København. Vi håber at vi kan byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 25. august 2017 via mobile enheter

Her bor man sentralt og helt grei standar vi betaler ca 1000 norske kroner pr natt for rommet og det er enkelt men Ok!
Har en flott utsikt ned over København.
Man kan komme tidlig og oppbevaring av bagasje er ingen problem.
Service innstilt resepsjon.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 416hannet
Danhostel_Cph, Back office assistant på Danhostel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2017

Kære Hanne T,
Tusind tak for dit besøg og fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse til os. Vi er glade for at du har haft et dejligt ophold og vi håber at vi kan byde dig velkommen igen en anden gang!

Anmeldt 3. august 2017

Hostellet mangler ingenting. Meget fin resepsjon, hyggelige medarbeidere. God frokost. Vi hadde 6 personers familierom (en dobbelseng og to køysenger) med bad, i tre netter. Det var enkelt, rent og delikat. Sengtøy og håndklær fikk vi utlevert ved ankomst og måtte leveres inn ved avreise - det var omtrent det eneste som skilte Danhostel Copenhagen fra å være et hotel, samt at det ikke var tv på rommet. Prismessig er dette et svært gunstig alternativ. Kan absolutt anbefales!

Romtips: Hostellet har 15 etasjer og hvis du velger rom høyt oppe får du fin utsikt.
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Anna Lena K
Danhostel_Cph, Back office assistant på Danhostel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2017

Kære Lena K,
Tusind tak for denne flotte anmeldelse. Det glæder os at I har nydt Jeres ophold, og udsigten over vandet! Vi håber at vi kan byde Jer velkommen igen en anden gang!

Anmeldt 20. august 2016

Dette var et ypperlig utgangspunkt for vår uke i København! Det er sentralt og med gåavstand til det meste, både jernbanestasjonen, Tivoli, Strøget m.m. Og ikke minst ligger det rett i nærheten av havnebadet på Islands brygge, noe spesielt 12-åringen satte stor pris på - i tillegg til at hostellet var et eldorado for Pokemon-jakt :) Frokosten var god og renholdet godt. Vi bodde i åttende etasje og valgte å ta dagens styrketrening i trappene i rushtida rundt frokost, istedenfor å stå i heiskø. De voksne syntes sengene var for harde, de unge syntes de var helt ok. Et overnattingssted jeg definitivt vil anbefale - og gjerne kommer tilbake til!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 161lillianr
Danhostel_Cph, Guest Relations Manager på Danhostel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2017

Dear Guest
thank you for taking your time to give us your feedback of your stay.

kind regards
Michell Kristensen