“Morgenmad”

Vurdert som nr. 26 av 175 Smått og godt i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

God frokost med sandwich og morgenplatter. Appelsinjuice den beste jeg har smakt. Kaffen var nydelig. Betjening var super hyggelig og imøtekommende.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 143trinet

Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Nydelig i andre etage, god service og kaffe var perfekt (latte&amerikano). Vi spiste croissant og brownie.

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, Toffini
Anmeldt 6. juli 2016 via mobile enheter

Super kafé. Koselig uteplass. Lite og intimt, maks 6-7 pers pr bord. Fint sted for venner og familie.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, espeng295
Anmeldt 20. juni 2016 via mobile enheter

Tidenes beste appelsinjuice. Likevel var ikkje maten særlig god. Sandwichen var varm, men kyllingen var kald. Kaffien smakte ikkje akkurat vanlig kaffe.

Dato for besøk: juni 2016
1  Takk, Veslemøy A
Anmeldt 4. desember 2014

En koselig og sjarmerende kaffebar i en av Strøgets tverrgater. Tilbyr gode rugsandwicher og flere gode kaker. Kaffe og te av god kvalitet. Smilende blid og hyggelig betjening med svært høy servicegrad.

Dato for besøk: desember 2014
3  Takk, hanne1364

Reisende som så på The Little Yellow Coffeeshop, så også på

København, Sjælland

Har du vært i The Little Yellow Coffeeshop? Del dine erfaringer!