“Hyggelig frokoststed”

Vurdert som nr. 23 av 152 Kaffe og te i København
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Hyggelig sted for frokost. Rolig stemning. God og enkel mat. Sentralt, men utenfor folkemengdene. Rimelig.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, gurir2015

Anmeldt 16. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig fin kafé om du vil sitte og jobbe litt, være med venner eller bare vente på tog / buss. Sentralt beliggende rett i nærheten av Hovedbanegården og med god god god kaffi. Dra hit:)

Takk, Amanda O
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Dette stedet lå rett ved vårt hotell, så det ble et naturlig valg flere ganger i vårt ukesopphold i København.

Kaffen de serverte var veldig god, lite syrlighet - noe jeg liker godt.

De ansatte vi møtte var kjempe imøtekommende og kledde stedet godt.

Ellers har stedet på høsthalvåret uteplasser med sol til solen nesten går ned.

Takk for besøkene denne gangen, vi kommer tilbake hvis vi er i nærheten igjen!

Obs. Trappen ned kan være vanskelig å komme ned om dere har noen eldre med dårlige knær med på laget deres, men da kan dere alltids sitte på uteplassene.

Takk, dorthes108
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Fin og røff kafé i kjelleren. Gode bakevarer. Bestilte en svart kaffe. Den var god, men ikke helt varm. Fin atmosfære, og gratis nett.

Takk, LarsTOS
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Vi tok morgenmaden på Risteriet en regnfull formiddag i juli. God stemning og hyggelige servitører. Morgensamlingen, deres frokosttallerken, var deilig og mettende. Vi fikk bytte latte/cappuccino (som er inkludert kaffe i Morgensamlingen) med americano uten problem. Veldig hyggelig café. Frister til gjentakelse.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Robert R

Reisende som så på Risteriet Coffee Halmtorvet, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Risteriet Coffee Halmtorvet? Del dine erfaringer!