“God og fin porsjon frokost!”

Risteriet Coffee Halmtorvet
Vurdert som nr. 23 av 152 Kaffe og te i København
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Koselig sted der man kan spise frokosten sin ute. Veldig passe mengde med mat som ble servert. Ville spist her igjen!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Andreas F

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Trivelig og sjarmerende sted, med hyggelig betjening. Svært god frokosttallerken, god juice og kaffe.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Terje a
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Hyggelig sted for frokost. Rolig stemning. God og enkel mat. Sentralt, men utenfor folkemengdene. Rimelig.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, gurir2015
Anmeldt 16. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig fin kafé om du vil sitte og jobbe litt, være med venner eller bare vente på tog / buss. Sentralt beliggende rett i nærheten av Hovedbanegården og med god god god kaffi. Dra hit:)

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Amanda O
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Dette stedet lå rett ved vårt hotell, så det ble et naturlig valg flere ganger i vårt ukesopphold i København.

Kaffen de serverte var veldig god, lite syrlighet - noe jeg liker godt.

De ansatte vi møtte var kjempe imøtekommende og kledde stedet godt.

Ellers har stedet på høsthalvåret uteplasser med sol til solen nesten går ned.

Takk for besøkene denne gangen, vi kommer tilbake hvis vi er i nærheten igjen!

Obs. Trappen ned kan være vanskelig å komme ned om dere har noen eldre med dårlige knær med på laget deres, men da kan dere alltids sitte på uteplassene.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, dorthes108

Reisende som så på Risteriet Coffee Halmtorvet, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Risteriet Coffee Halmtorvet? Del dine erfaringer!