“Deilig opplevelse”

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Betjeningen på Cafe Victor er helt fantastisk! Vi følte oss svært godt og personlig ivaretatt gjennom hele måltidet. Spiste østers, laksetartar, jomfruhummer og piggvar- nydelig.
Diskjockey fra kl 22- topp stemning med dansing mellom bordene. Vi kommer tilbake!

Takk, 970erlingr

Anmeldt 4. september 2018

Cafe Victor var en herlig opplevelse, vi hadde en lang, deilig lunsj!
Omgivelsene var unike og maten smakte. Betjeningen var svært oppmerksomme og hyggelige. Anbefaler dette stedet, virkelig verdt et besøk

Takk, Irene124
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde en hyggelig lunsj på Cafe Victor med god mat og hyggelig betjening. Absolutt verdt et besøk.

Takk, mayberit
Anmeldt 7. august 2018

Har vært her mange ganger gjennom årene og det er alltid like bra.
Drar alltid innom når jeg er i København
Helt unikt interiør og god service.
Maten er god enten det er lunch eller middag.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, sven-fender
Anmeldt 9. juli 2018

Elendig service, men Kokken er god. OK lunsj før JL 1530 til ca 100 kr. Bortkastet å gå hit på kvelden. Ikke verd irritasjonen, selv om maten er god.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SveinHy

Reisende som så på Cafe Victor, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Cafe Victor? Del dine erfaringer!