“Må alltid innom cafe Victor.”
Anmeldelse av Café Victor

Café Victor
Vurdert som nr. 396 av 2 997 Restauranter i København
Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Må alltid innom cafe Victor. Nydelige østers og blåskjell. God service og hyggelige omgivelser. Er du ikke sjømat elsker er entrecôten også og anbefale .

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, anielao978

Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk silde tallerken og regesmørbrød til lunsj på Cafe Victor. God stemning og hyggelig betjening.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Eirik J
Anmeldt 30. mars 2019 via mobile enheter

Vi gir topp score selv om vi ikke spiste.
Et veldig hyggelig sted i solen .
God og hyggelig service og det virket som de hadde det moro på jobb.
Anbefales.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 769rolfh
Anmeldt 6. mars 2019

Her støter du på en mini Theatercafeen i Oslo. Topp service, hyggelig betjening og miljø.Kafeen er sentralt plassert i Kongens by. Er du her i høysesongen er det nødvendig å bestille bord.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Tom Nickelsen G
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

God service, up tempo sted. Men middels mat. Liten og dyr meny. Likevel kult sted. Blir nattklubb utover kvelden. Litt trangt

Dato for besøk: februar 2019
Takk, larspedern

Reisende som så på Café Victor, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Café Victor? Del dine erfaringer!