“Ut å kose seg”

God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Christianshavn
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, service og atmosfære. Vi spiste 5 retters meny med vin meny. Dette var inner tier! Anbefales på det sterkeste ( bestill gjerne bord). Vi kommer garantert tilbake.

Takk, toringer2017

Anmeldt 18. mai 2018

Kom for å spise lunch og fikk et bord i vannkanten. Perfekt beliggenhet, god service og nydelig mat. Absolutt et sted og anbefale.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 188MonaB
Anmeldt 4. februar 2018

Vi spiste her 2 kvelder på rad. Maten er av topp kvalitet, servicen er like bra. Rolig og behagelig atmosfære. Ligger i vannkanten, så på sommeren er det nok enda et hakk opp. Vi kommer garantert igjen

Dato for besøk: januar 2018
Takk, onkelreisendemac2
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

En 3 retter med vin. Nydelig mat, vinen fulgte opp og betjeningen var god. Men de ville ha oss raskt ut og serverte rettene før vi fikk sukk for oss. 1 1/2 time og vi var ute. La oss nyte neste gang.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, halvorb315
Anmeldt 19. april 2017 via mobile enheter

Spiste en 5 rettet med vinmeny. Perfekt hummerhale bla. Oppmerksomme kelnere. Gåavstand fra sentrum. Litt dyrt, men vel verdt pengene.

Dato for besøk: april 2017
Takk, ingolff896

Reisende som så på Restaurant Kanalen, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Kanalen? Del dine erfaringer!