“Middag”
Anmeldelse av Krogs Fish Restaurant

Krogs Fish Restaurant
Reserver med
Krogs Fish Restaurant er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 112 av 2 882 Restauranter i København
Kjøkken: Fransk, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Restaurant med fokus på råvarer av ypperste kvalitet av sjømat og vin tilpasset de forskjellige rettene.
Prøvde kjøkken sjefens 6 retter med vin pakke.
Fantastisk reise,hyggelig og kunnskaps rik servitør som uten tvil gjorde måltidet til en fornøyelse. Kan trygt anbefales.

Takk, Bjohus

Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Vi fikk en fantastisk opplevelse med skalldyrs fat og Limfjordsøsters.
Kommer tilbake neste tur til København

Takk, Micke A
Anmeldt 24. desember 2017

Besøkte denne restauranten en fredag kveld, vi ble godt mottatt, vi spiste smak menyen
det var god mat og vinpakken passet bra til maten , prisen var grei , vel vert et besøk

Takk, TomMathisen
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

En flott restaurant, med nydelig mat. En av københavns bedre fiskerestauranter. Maten kom etter 45 min. Ledsaget av en uinspirert tatovert kelner, som mest av alt lengtet hjem. Synd for restauranten. Den fortjener noe bedre,

Takk, Gunn Anny L
Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Spis tradisjonell dansk frokost her i lokalene til det som engang var en fiskehandler. Meget gode lunchretter. Smakfullt anrettet. Med dansk juleøl fra Braunstein (Køge) og jule akevitt Niels Juel fra samme produsent. Alle 4 var strålende fornøyd denne kalde lørdag nå i november med innlagte regnbyger.

Takk, Ole-Jacob L

Reisende som så på Krogs Fish Restaurant, så også på

Har du vært i Krogs Fish Restaurant? Del dine erfaringer!