“Flott middag”

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste ved denne restauranten en av våre kvelder i København. Vi ønsket og oppleve Tivoliet og ha en bedre middag innenfor «murene»

Vi bestilte bord for denne kvelden på forhånd, noe som er lurt hvis du ønsker å spise ved et gitt klokkeslett.

Vi bestilte en bedre 3 retters med vinpakke og champagne til bords.

Maten holdt høy klasse og drikken som ble anbefalt passet veldig godt til maten.

Eneste å trekke ned på vil være at servitørene er til tider for få ut ifra hvor mange de skal servere. Dette medfører 6-8min+ når du ønsker å bestille evt drikke i tillegg til pakken du har i programmet eller ønsker å betale før du går. Så dette trekker ned mener vi.

Takk, andreassX720RJ

Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Da vi som familie med en nyfødt og en femåring ble vi møtt med åpne armer og hjelp med barnevogn og det som var for å få oss inn i restauranten og plassere i et hyggelig bord. Dette var totalt motsatt av velkomsten ved en annen restaurant som nektet oss inngang med barnevogn- slike steder står vi glatt over og kaster ikke bort penger på folk som ikke vil ha oss!

Servicen hos Nimb Brasseri var profesjonell, kunnskapsrik og gjestfri- maten enda bedre og interiøret super nice.

Stedet anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Esra M
Anmeldt 8. mai 2017 via mobile enheter

Vi var meget fornøyd med maten, men det var vanskelig å føre en samtale da støynivået fra gjester generelt var svært høy,- ingen dempende akustikk.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 99n
Anmeldt 28. desember 2016

Har tidligere også vært på Nimb Brasserie og måtte bare gjenta opplevelsen.Meget god mat, fantastisk service. Passer ypperlig både for kjærestemiddag og for forretningsmiddager.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, MetteFH
Anmeldt 11. desember 2016 via mobile enheter

Du slipper å betale inngang til Tivoli for å gå hit. Vi fikk super service og alle 5 var fornøyd med maten. Lokalene er kjempestore og vakre. Høyt under taket og diiiigre lysekroner. Egner seg for romantiske middager, men også om vennegjengen skal ut. Passe avstand mellom bordene, så du slipper å føle folk hører deg. Gode stoler. Digg å kunne se ut i tivoli med alle sine lys. Ikke den billigste maten, men langt i fra for dyrt. Tenk 220 DKK for en middagsrett.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, elisehazela

Reisende som så på Nimb Brasserie, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Nimb Brasserie? Del dine erfaringer!