“Flott opplevelse”

God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Christianshavn
Anmeldt 15. november 2016

Var her for en lunsj i november. En må bestille bord 3 mnd i forveien når de slipper en og en måned av gangen så kan være litt vanskelig få til om en kommer utenbys fra.
vi ble møtt av store deler av staben som ønsket oss velkommen. Stedet er litt mindre formelt en enkelte michelin resturanter, men det var et fint lokale, med en hyggelig lun atmosfære. Ikke noe støy eller forstyrrelser.
vi ble tatt gjennom mange fantastiske retter. det var langt fra så sært som mange andre vil ha det til.
Mange retter med mye protein. kongekrabben var spesielt god, samme var ispinnen til dessert. Kråkebollen, hummer og brødet er også noe som må nevnes.
Måltidet var godt komponert og en ble god og mett. For sarte sjeler så blir det kanskje litt mye å få and med hode og alt på bordet, men selv synes jeg det er fint.
Etter måltidet fikk vi også en omvisning på de forskjellige kjøkkenene og fikk hilse på staben. Vin og juiceparinger var meget bra. Første rett var kanskje litt kjedelig, Eple, med eple og en fermentert eplejuice. Litt mer av juicen kanskje eller litt mer krydder?
Verdt pengene. Anbefaler denne flotte opplevelsen.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, OsloPG

Anmeldt 10. november 2016 via mobile enheter

En uforglemmelig opplevelse, fra ende til annen. Rettene var små kunstverk med deilig, balansert smak. Vinpakken løftet måltidet, med sine avstemte viner, og servicen var perfekt. Avslappet stemning i spisesalen, og omvisning på kjøkken osv som avslutning var morsomt. Vi gikk lykkelige derifra.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Øyunn V
Anmeldt 6. januar 2016

Ikke noe å klage på i det hele tatt . Alt var førsteklasses fra vi ankom til vi gikk . Men det beste var atmosfæren og kelneren . De var der men de var ikke synlig før du trente de .

Dato for besøk: desember 2015
Takk, perbert
Anmeldt 30. september 2015 via mobile enheter

For en kreativitet, for en service, for et lokale og for en helt fantastisk opplevelse. Dette er det rareste og beste jeg har opplevd i restaurant-verden. En kulinarisk reise av ypperste kvalitet! Kan veldig varmt anbefales.

Dato for besøk: oktober 2015
1  Takk, 264olel
Anmeldt 2. september 2015

Dette besøket var en bursdagsgave fra min elskede og det var helt enkelt perfekt.

Opplevelsen begynner idet du går inn døren. Der står kokker og servitører og ønsker deg hjertelig velkommen. Så kommer mat og drikke. Dette kan jeg ikke beskrive men må oppleves. Det var nydelig. Mange smaker som ble forsterket med nydelig drikke. Vi satt i nesten tre timer og koste oss. Fantastisk.
Prikken over ien var en omvisning på kjøkkenet etter måltidet.

Takk for gaven, kjære :-)

Dato for besøk: august 2015
1  Takk, Ommonsen

Reisende som så på Noma, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Noma? Del dine erfaringer!