“Glimrende”

Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted
Hyggelig betjening
Topp mat
Utmerket utvalg snaps og akevitt
Godt øl
Topp service
Topp miljø
Topp sted!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, sjurh2015

Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Tartar, roastbeef, reker og rødspette. Alt herlig dandert med fantastisk service og medfølgende «fornuftige» snaps! Amalie har alt du trenger for en stilfull, men samtidig uformell, lun og god atmosfære. Maten er upåklagelig og snapsen og ølen er enda bedre!
For en ekte og meget smaksrik lunsj i København, er Restaurant Amalie et must!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, AndreAnkerHansen
Anmeldt 19. november 2017

Utmerket service og veldig god mat. Historisk lokale som er godt ivaretatt. En totalopplevelse av de sjeldne.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Åse Karen S
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Restauranten får vistnok mye skryt. De jeg var sammen med hadde vært der mange ganger. Selv synes jeg det ble litt gjennomsnittlig. Men for all del... det var et koselig sted med god mat og hyggelig betjening. Jeg kommer tilbake og prøver igjen.

Dato for besøk: april 2017
Takk, A1350ELjb
Anmeldt 25. april 2017 via mobile enheter

Tusen hjertelig takk for helt herlig mat. Verden beste smørrebrød!
Vi er 7 personer rundt bordet som er slått 7 bakken av helt vanvittig god mat. Dere er enestående.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Kjell-Oddvar M

Reisende som så på Restaurant Amalie, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Amalie? Del dine erfaringer!