“Fantastisk mat, personale og lokale”
Anmeldelse av Restaurant Amalie

Restaurant Amalie
Vurdert som nr. 64 av 3 064 Restauranter i København
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Det er andre gang jeg besøker denne fantastiske kro, og jeg var spent på om det ble like bra som sist. Det ble det. God dansk mat, i et flott intimt lokale. Fantastisk hyggelig betjening. Kommer snart tilbake.

1  Takk, hmejdal

Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Anbefales. Veldig god typisk dansk smørbrød. Rekesmørbrødet mitt var parret med brennevin med dill, høres ut som galskap men veldig godt.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 228jesperb
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted
Hyggelig betjening
Topp mat
Utmerket utvalg snaps og akevitt
Godt øl
Topp service
Topp miljø
Topp sted!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, sjurh2015
Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Tartar, roastbeef, reker og rødspette. Alt herlig dandert med fantastisk service og medfølgende «fornuftige» snaps! Amalie har alt du trenger for en stilfull, men samtidig uformell, lun og god atmosfære. Maten er upåklagelig og snapsen og ølen er enda bedre!
For en ekte og meget smaksrik lunsj i København, er Restaurant Amalie et must!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, AndreAnkerHansen
Anmeldt 19. november 2017

Utmerket service og veldig god mat. Historisk lokale som er godt ivaretatt. En totalopplevelse av de sjeldne.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Åse Karen S

Reisende som så på Restaurant Amalie, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Amalie? Del dine erfaringer!