“Ypperlig mat”

God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 20. mai 2018

En sjuretters middag med smaksopplevelser i kø gjorde kvelden på Cofoco fullkommen. bHer fikk vi både sjømat og kjøtt, alt delikat tilberedt og anrettet.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 661dagfinnb

Anmeldt 19. februar 2018

Fanastisk mat i en flott atmosfære til en grei pris. Anbefaler spesielt desserten med pasjonsfrukt. Nam-nam :-)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Steinar W B
Anmeldt 24. januar 2018

Fantastisk god mat, hyggelig betjening og god atmosfære. Gir en feelgood følelse. Prisnivå: Value for money. Her kommer jeg tilbake.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Nina H W
Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

Supergod og veldig spennende meny, godt tilpasset vin og svært god service. Godt tilpasset allergikere. Mye for pengene!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Kristine H
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Vennegjengen fikk eget rom. En helt nydelig 5retters middag. De var veldig flink til å tilrette legge for allergiker og alt gikk på skinner. Skulle ønske det var bedre utvalg i alkoholfri drikke, flere gravide rundt bordet og vi endte med vann. Fin vin meny til maten. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Tone A

Reisende som så på Restaurant Cofoco, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Cofoco? Del dine erfaringer!