“For en opplevelse!”

God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi valgte smaksmenyen med 6 retter og tilhørende vinpakke.
Fantastisk dyktig kelner som kunne sine saker, var hyggelig og snakket og var allment interessert i oss og sine andre gjester.
Og maten. For en smaksopplevelse! Perfekte størrelser på rettene, nydelig dandert, og smaksammensetningene var upåklagelige. Vinene til var helt ypperlig tilpasset.
INGENTING å klage på - dette var full pott fra start til slutt!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, P4560ZWmariaw

Anmeldt 18. november 2018

Med en seks retters meny disker denne resturanten opp svært gode retter.
Vi er en stor gruppe som blir plassert vede en stort, høyt langbord midt i lokalet. Sjarmerende betjening og velsmakende mat lett inspirert av det franske kjøkken. Små delikate retter. Ikke de store overraskelser,men det gjør heller ikke noe når maten er utmerket på alle vis.

Takk, Hein L
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Dumpet innom for middag og det angret vi ikke på. En tok 4-retters og en tok tre selvstendige retter, and, sopp og torsk. Utrolig gode smaker og lekkert lagt opp. God vin etter anbefaling. Hyggelig lokale- vi kpmmer helt sikkert tilbake.

Takk, astrids46
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Det aller beste måltidet på lang tid. Utsøkte smaker i alle retter. Hyggelig betjening og god service. Et lite minus må være at det var forferdelig varmt i lokalet. Et airconitionanlegg hadde gitt en ekstra stjerne.

Takk, 580maritl
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Vi snublet over dette nydelige stedet og var heldige å få et bord på en lørdag kveld der det vanligvis er stappfullt. Fantastisk mat, drikke, service, atmosfære og value for money hvis man vil ha en helaften!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, ingridue

Reisende som så på Cofoco, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Cofoco? Del dine erfaringer!