“Amazing”

God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Kom inn 10min før kjøkkenet stengte, fikk bord og bestilt 4retters med tilhørende vinmeny. Plettfri service, nydelig mat, fantastisk komponert. Impeccable!

Takk, 752mareng

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat, skikkelig hyggelig sted og god service! Jeg har flere allergier og allikevel trykker de frem de lekreste retter. Anbefales på det sterkeste!!

1  Takk, Strandlovinne
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi valgte smaksmenyen med 6 retter og tilhørende vinpakke.
Fantastisk dyktig kelner som kunne sine saker, var hyggelig og snakket og var allment interessert i oss og sine andre gjester.
Og maten. For en smaksopplevelse! Perfekte størrelser på rettene, nydelig dandert, og smaksammensetningene var upåklagelige. Vinene til var helt ypperlig tilpasset.
INGENTING å klage på - dette var full pott fra start til slutt!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, P4560ZWmariaw
Anmeldt 18. november 2018

Med en seks retters meny disker denne resturanten opp svært gode retter.
Vi er en stor gruppe som blir plassert vede en stort, høyt langbord midt i lokalet. Sjarmerende betjening og velsmakende mat lett inspirert av det franske kjøkken. Små delikate retter. Ikke de store overraskelser,men det gjør heller ikke noe når maten er utmerket på alle vis.

Takk, Hein L
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Dumpet innom for middag og det angret vi ikke på. En tok 4-retters og en tok tre selvstendige retter, and, sopp og torsk. Utrolig gode smaker og lekkert lagt opp. God vin etter anbefaling. Hyggelig lokale- vi kpmmer helt sikkert tilbake.

Takk, astrids46

Reisende som så på Cofoco, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Cofoco? Del dine erfaringer!