“God mat i trendy lokaler”
Anmeldelse av Cofoco

Cofoco
Vurdert som nr. 63 av 2 828 Restauranter i København
Kjøkken: Fransk, Dansk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 26. juli 2020

Veldig gode retter av bra råvarer. Hyggelig og trendy lokale hvor man sitter på høye benker og stoler uten at det blir ukomfortabelt. Lite minus at man sitter litt tett, og at støynivået er ganske høyt, men det understreker inntrykket av at stedet er litt travelt og populært.

1  Takk, MathiasBjornes

Anmeldt 31. januar 2020

To venninner på tur hadde en aldeles nydelig kveld på Cofoco. Vi spiste en femretters, hvor vi byttet ut perlehøne med rib eye og bestilte vinmeny til. Den ene retten etter den andre imponerte oss, og alle vinene satt som et skudd. I tillegg var servitørene helt fantastiske. Vi følte oss godt ivaretatt fra det sekund vi trådte inn døra. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Reisesjura
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

4 retters med vinpakke under 600,- per person, nydelig mat, friske ingredienser og spennende kombinasjoner. Betjeningen er vemmelige og avslappet. Vi skal hit igjen!

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, annestineb
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk god middag med en herlig dessert.God utvalg av god vin. Meget bra service. Spenstig lokale

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, erikc928
Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Vi var 4 personer som bestilte en meny med 6 retter og tilhørende vin. Maten var fantastisk og menyen hadde spennvidde, variasjon og høy kvalitet. Vinene passet godt til maten.
Det var imidlertid betjeningen som gjorde kvelden spesiell. De gav perfekt service og hadde masse god humor. Takk for en fantastisk kveld.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, RagnarfromOslo

Reisende som så på Cofoco, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Cofoco? Del dine erfaringer!