“Fantastisk kveld”

Vurdert som nr. 76 av 2 882 Restauranter i København
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Vil først og fremst takke alle på A|O|C for en helt fantastisk aften! En av de beste opplevelsene jeg har hatt. Mett og god etter full pakke forlot vi restauranten med gode minne og gode opplevelser. For hver rett var en opplevelse. Fantastisk stab med mye kunnskap og lidenskap for det de holder på med! En kveld jeg absolutt kommer til å huske. Kommer garantert tilbake neste gang jeg er i København!

Takk, Nicklas T

Anmeldt 13. november 2016 via mobile enheter

Den store menyen. Alle rettene smakte fortreffelig. Høydepunktet var hummer, pannekake med div fyll og en potetrett med kaviar og pepperrot. Dessertene var også fantastiske. Vi anbefaler denne restauranten på det sterkeste.

1  Takk, annmatelsker
Anmeldt 23. juni 2015 via mobile enheter

Det begynte godt.
God vin. Flinke kokker.
Men da vi ikke satte pris på desserten ble kelneren sur.
Slikt bør vel ikke skje med det prisnivået.
Styr unna.

Takk, Bankfruen
Anmeldt 16. juni 2015

Det er alltid spennende å besøke en topprestaurant igjen når den i tillegg har økt fra 1 til 2 michelinstjerner. Vi ble for så vidt ikke skuffet, men mener bestemt fortsatt at dette er et særdeles fremragende 1 sterners spisested. Betjeningen er glimrende og profesjonelle, maten likeså, men dette ekstra fant vi ikke. Hvis AOC skal ha to stjerner, så kan vi lett nevne flere steder i København som skal ha det.
Misforstå oss riktig: Det er fortsatt en meget, meget stor opplevelse å bli mottatt som gjest på AOC og kjøkkenet er blant byens beste på dette nivået.

Takk, NilsMS
Anmeldt 3. september 2014

Gourmetmåltid av høy klasse. Fantastiske mat-vin kombinasjoner. Brent brød med kråkebollesnø var en av mine favoritter gjennom måltidet. Nytt og spennende, imponerende godt håndverk. Et godt eksempel på at det danske kjøkkenet ligger langt fremme.

• Atmosfære
Takk, vegardh74

Reisende som så på Restaurant AOC, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant AOC? Del dine erfaringer!