“Storslagen mat, ikke så fint lokale”
Anmeldelse av AOC

AOC
Vurdert som nr. 154 av 2 874 Restauranter i København
Prisklasse: USD 2 000 - USD 3 000
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste den mindre menyen og det var mer enn nok for oss. Masse fantastiske smaker, spennende teksturer og vakre retter. Upåklagelig service, samtidig som stemningen var passe uformell for oss.

Eneste å klage på er lokale. Selv om det er i kjeller, synes jeg ikke de klarer å gjøre dette så intimt som de burde. I tillegg er ikke rommet godt støydempet nok og det blir mye støy.

Takk, johnhag

Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Blir møtt av hyggelig servitør viser oss bordet, og vi får forklart menyen en liten og en stor. Vi går for den store med juice og en påkostet vinpakke. Gode viner samt juice. Rettene kommer nesten løpende inn på bordet. Må roe di litt ned par ganger. Smakfullt og godt. Skjønner godt Michelin 2 stjerner. God service fikk vi også. Noe stresset betjening men må vel gjerne være slik for å få ut alle retter. Kommer nok igjen:))

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 282stianr
Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Vil først og fremst takke alle på A|O|C for en helt fantastisk aften! En av de beste opplevelsene jeg har hatt. Mett og god etter full pakke forlot vi restauranten med gode minne og gode opplevelser. For hver rett var en opplevelse. Fantastisk stab med mye kunnskap og lidenskap for det de holder på med! En kveld jeg absolutt kommer til å huske. Kommer garantert tilbake neste gang jeg er i København!

Dato for besøk: september 2017
Takk, 636nicklast
Anmeldt 13. november 2016 via mobile enheter

Den store menyen. Alle rettene smakte fortreffelig. Høydepunktet var hummer, pannekake med div fyll og en potetrett med kaviar og pepperrot. Dessertene var også fantastiske. Vi anbefaler denne restauranten på det sterkeste.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, Ann Olga L
Anmeldt 23. juni 2015 via mobile enheter

Det begynte godt.
God vin. Flinke kokker.
Men da vi ikke satte pris på desserten ble kelneren sur.
Slikt bør vel ikke skje med det prisnivået.
Styr unna.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Bankfruen

Reisende som så på AOC, så også på

København, Sjælland

Har du vært i AOC? Del dine erfaringer!