“Magi !”

man. 17.6.
20:00
Vurdert som nr. 200 av 3 064 Restauranter i København
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Egyptisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Buffet, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat, hyggelig og effektiv betjening. Avslappet stemning. En magisk perle midt i sentrum. Veldig glad mett og fornøyd etter kveldens besøk. Takk :)

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 16kristinabh

Anmeldt 2. mars 2019 via mobile enheter

Fantastisk biff med kamskjell-rett. Veldig god ostekake. Litt misforståelse med service, men ordnet raskt.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Marianne H
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi var syv stykker som besøkte denne restauranten søndag kveld. Fire av oss gikk for buffet ! som var en god opplevelse. OK service og ganske lave priser.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, EinarOslo123
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Bugnende buffet med masse forskjellig. Selv de kjøttspisende bør finne seg et godt alternativ. Nydelig smak og fint tilberedt!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Hainrichs
Anmeldt 6. juli 2017

Er ikke vegeterianer, men vegetarbuffeten her var fantastisk! Svært god mat og i tillegg til en rimelig penge. Anbefales

Dato for besøk: mai 2017
Takk, OsloVera

Reisende som så på RizRaz, så også på

Har du vært i RizRaz? Del dine erfaringer!