“Koselig plass🌿”
Anmeldelse av RizRaz

RizRaz
Vurdert som nr. 188 av 2 847 Restauranter i København
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Egyptisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Buffet, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Satt oss her for å spise lunsj Deilig atmosfære og nydelig mat! Anbefaler beef sandwich
Fin uteplass både foran og bak i lokalet

1  Takk, emilyrenander

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Vi var samlet her med kollegiet for å spise lunsj. Vi spiste buffet. Der var det mye vegetarretter å velge i. Maten var god, men annerledes.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Erlend1973
Anmeldt 6. desember 2019 via mobile enheter

Vi var tre venninner som spiste middag her. Bestilte biff, hane og burger med buffé som tillegg. Alle var veldig fornøyd! Servicen var i tillegg helt super! En flott opplevelse, kommer gjerne igjen

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, rebekkaik
Anmeldt 26. oktober 2019 via mobile enheter

Det tok sin tid før maten kom, men den var veldig god! Deilig hamburger med søtpotetchips og bra buffet.
Flinke til å hjelpe med glutenfrie alternativer.
Etter at vi var ferdig med å spise, skulle vi gjerne hatt et glass til, men fikk ikke kontakt med servitøren, så vi valgte istedenfor å gå.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, AstridK5
Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Meget god vegetarrestaurant til en rimelig penge. Spennende vegetar buffe med mange gode og varierte retter, noe for enhver smak

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, 286ulfs

Reisende som så på RizRaz, så også på

Har du vært i RizRaz? Del dine erfaringer!