“Topp mat til hyggelig pris”
Anmeldelse av Sticks'n'Sushi

Kjøkken: Sushi
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 16. januar 2019

Vi var tre personer som delte en meny egentlig beregnet på to. En av oss var ikke helt i form og orket ikke så mye mat. Da holdt det rikelig til alle. En nydelig blanding av tradisjonell sushi og innbakte kamskjell, stekt lam mm. Alt var av høy kvalitet. Fine lokaliteter og terrasse med panoramautsikt. Anbefales.

1  Takk, KjellPorsgrunn
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Kære Kjell,

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften. Vi giver jeres feedback videre til vores team i restauranten.
Vi ser frem til, at byde jer velkommen i en af vores restauranter en anden gang.

De bedste hilsner,

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Herlig og kjempebra service. Nydelig mat og sushi. Nydelig naturlig sitron lemonade. Flott og innbydende menykart med bilder.
Hit må dere dra. Og dere MÅ spise dessert, yummi. Egen tekanne og kaffe servert på en kul måte. Fikk dessverre ikke tatt bilde av sushien, men helt nydelig.

Takk, 62lineg
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Kære Line,

Mange tak for de pæne ord. Vi værdsætter altid feedback og sætter pris på, at du har taget dig tid til at skrive om os, og lover at give dine pæne ord videre til vores team.
Vi ser frem til at byde jer velkommen hos os en anden god gang.

Anmeldt 27. april 2018

Stilig lokale i ikke fullt så stilige Istedgade. Innholdsrik, men noe uoversiktlig meny. Rask og grei service, fint utvalg i øl og ok, men ikke veldig imponerende mat.

Dato for besøk: april 2018
Takk, tormodr2015
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2018

Kære Tormod,

Mange tak for din anmeldelse.
Vi sætter stor pris på at du har taget dig tid til at skrive om os. Vi er glade for, at I oplevede god service i vores restaurant.
Vi er selvfølgelig kede af, at maden ikke levede op til jeres forventning. Hvis du har lyst og mulighed må du meget gerne sende os en mail på sticks@sushi.dk så vil vi vende tilbage til dig med henblik på dit besøg hos os.

Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Topp sushi. Super service. Vi likte spesielt Sapporo-ølet og den lunkne Saken. Lokalet har en veldig sosial profil med store felles bord. De ansatte virker til å like seg på jobb og det smitter over på gjestene. Vi var meget fornøyd da vi etter 2,5 timer vendte nesen mot hotellet.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, paalgsatre
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2018

Vi ser frem til at byde jer velkommen hos os en anden god gang.

Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Hadde store forventninger etter å ha hørt mye bra. Ble dessverre skuffet. Makiutvalget var begrenset og smakte OK, men har smakt langt bedre. Stick med asparges/bacon og and ble testet. Anden var svært seig og ble ikke spist opp. Baconet rundt aspargesen var mer kokt enn stekt. Rent og pent i restauranten, men en finner langt bedre sushi i København.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, MStavanger1

Reisende som så på Sticks'n'Sushi, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Sticks'n'Sushi? Del dine erfaringer!