“Deilig, deilig, deilig...!”

God for: Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Du slette tid, for en fantastisk restaurant!
Vi bestilte 7 retter med tilhørende vinpakke til DK 950,-.
Menyen endres stadig og det gjør at hvert besøk vil være forskjellig fra det forrige. Fantastisk mat og brilliante vinvalg. Flotte lokaler. Superdyktig kelner som velvillig svarte på spørsmål om maten.
Dette stedet anbefales på det aller varmeste.

Takk, Rune1973

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte dagens 7 retter med vinpakke. En av rettene, hvit asparges med skalldyr og sitrussaus, var nydelig. En annen rett, kalventrekot, kjøttet var nydelig, resten av retten hang ikke sammen. Øvrige retter var likegyldig til dårlig. Vinpakken, som pleier å være bra på steder som selger dette, var dårlig.

Takk, Atle B
Tone A, Kommunikation på Den Lille Fede Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Hej Atle

Jeg beklager, at månedens menu ikke er faldet i din smag.
Vi kan stå inde for vores menusammensætning og har været glade for vores september-menu, som også har fået meget positiv respons. Selvfølgelig kan vi ikke altid ramme alle, men jeg håber, at du har modet på at prøve Den Lille Fede igen en anden gang. Det var ærgerligt, at det ikke var denne.

De bedste hilsner
Tone, Kommunikation

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Den lille fede leverer nok en gang, og er stadig på favorittlista over restauranter i Køben. 7 retter med stor variasjon, og med rette viner til - en herlig helaften. Sett av kvelden og nyt!!

Takk, 468rikker
Tone A, Kommunikation på Den Lille Fede Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Tusind mange tak, det varmen med den flotte anmeldelse.
På gensyn på Den Lille Fede.

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Ok. Her snakker vi 7 retter med vinpakke for 1000kr pr person. Og da snakker vi i michelin klassen. Dette var overveldende bra. Helt sinnsykt digg mat og vin. Perfekt sammensatt. Kelnerne har stålkontroll og presenterer alle retter og medfølgende vin. *

Takk, 613peders

Tusind tak for den flotte anmeldelse.
Vi håber, at se jer igen!

Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet med gode venner forut for årets Copenhell. Litt uvøren metal bekledning-men det var intet problem! Hvilken bisque og hvilken utrolig hovedrett! «Skyggen»(den nyansatte) fulgte oppmerksomt med og vi fikk en super aften. God verdi for pengene! Gå hit!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, TottoTalong
Tone A, Kommunikation på Den Lille Fede Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Tusind tak Totto, det er vi rigtig glade for at høre.

Kom endelig igen - på gensyn!

De bedste hilsner
Tone, Kommunikation

Reisende som så på Den Lille Fede Restaurant, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Den Lille Fede Restaurant? Del dine erfaringer!