“God atmosfære og utsøkte smaker”

Den Lille Fede Restaurant
Vurdert som nr. 80 av 2 876 Restauranter i København
Prisklasse: USD 80 - USD 1 000
God for: Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

God mat og god drikke i stemningsfulle lokaler. God service, da en kan få tilpasninger i forhold til de angitte menyer/vinpakker. Valuta for pengene.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Sivkarinr
Tone A, PR-chef på Den Lille Fede Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Tusind tak, det varmer!
Vi håber, vi kan byde jer velkomne igen en anden gang.

1923 av 782 anmeldelser

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste 7-retters med vinmeny og cava til start. Tok lang tid før kelner kom og tok bestilling. Lokalet var kaldt og maten var ikke så varm som den burde vært. Men, tatt i betraktning prisene er dette veldig bra mat. Mye smaker og vinene var bra og i gode mengder.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, olej_rgenr

Tusind tak for din fine anmeldelse.
Dine kommentarer vil blive taget med på et internt møde.

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi har vært her før, men denne gangen følte vi at vi var på samlebånd. Vi hadde femretter med vinmeny. Servitøren hadde det svært travelt. Fikk en liten snack med sopp til champagnen. Den var i overkant salt. Hummersuppen var god. Ellers var maten gjennomsnittlig. Litt mye saltet etter vår smak. Da vi skulle betale virket det svært vanskelig å få splitte regningen på to par.

2  Takk, Lala4ulu
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Du slette tid, for en fantastisk restaurant!
Vi bestilte 7 retter med tilhørende vinpakke til DK 950,-.
Menyen endres stadig og det gjør at hvert besøk vil være forskjellig fra det forrige. Fantastisk mat og brilliante vinvalg. Flotte lokaler. Superdyktig kelner som velvillig svarte på spørsmål om maten.
Dette stedet anbefales på det aller varmeste.

Takk, Rune1973
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte dagens 7 retter med vinpakke. En av rettene, hvit asparges med skalldyr og sitrussaus, var nydelig. En annen rett, kalventrekot, kjøttet var nydelig, resten av retten hang ikke sammen. Øvrige retter var likegyldig til dårlig. Vinpakken, som pleier å være bra på steder som selger dette, var dårlig.

Takk, Atle B
Tone A, Kommunikation på Den Lille Fede Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Hej Atle

Jeg beklager, at månedens menu ikke er faldet i din smag.
Vi kan stå inde for vores menusammensætning og har været glade for vores september-menu, som også har fået meget positiv respons. Selvfølgelig kan vi ikke altid ramme alle, men jeg håber, at du har modet på at prøve Den Lille Fede igen en anden gang. Det var ærgerligt, at det ikke var denne.

Reisende som så på Den Lille Fede Restaurant, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Den Lille Fede Restaurant? Del dine erfaringer!