“Nydelig mat og god service”
Anmeldelse av FAMO

FAMO
Vurdert som nr. 240 av 3 096 Restauranter i København
Kjøkken: Italiensk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 14. september 2018

Vi var 23 personer som hadde booket på forhånd. Stedet var utrolig koselig, servicen var utmerket og maten var fortryllende. Deilig vin også.

Det er sjelden jeg er så fornøyd med et måltid som jeg var denne kvelden!

Takk, RagnhildLero

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Det var tilfeldig at vi havnet på denne restauranten 4. kveld i København, men det ble en utrolig flott matopplevelse. Vi valgte fireretters middag med vinmeny. Fire antipastiretter, pasta til mellomrett , svin med fersken som hovedrett og en jordbærterte til dessert. Fire fantastiske viner som passet utmerket til rettene. Upåklagelig service hvor alt kom til rett tid og servitørene hadde god kunnskap om både vinene og rettene. Beste dessertvin jeg har smakt. Restauranten anbefales, og vi kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SveinungL16
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Alt var fantastisk, 4 ulike antipasti , ravioli, langtidskokt lam og en deilig sjokoladebasert dessert. Hyggelige priser , hyggelig service, alt var helt perfekt for 5 venninner ute på middag .

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Sightseer213135
Anmeldt 14. september 2016 via mobile enheter

En fireretters meny med tilhørende vinpakke om en ønsker, nydelig velsmakende mat☺️. Fin stemning, koselige lokaler og god service. Vinpakke gjør måltidet perfekt!

Dato for besøk: august 2016
Takk, tesolb2014
Anmeldt 2. juni 2016 via mobile enheter

Et hyggelig sted med oppmerksomme og hyggelige , hjelpsomme. kelnere fra første sekund. Maten var meget god og vinen som fulgte med var super.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, p-kjae

Reisende som så på FAMO, så også på

Frederiksberg, København

Har du vært i FAMO? Del dine erfaringer!