“Fantastisk !”

God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Frederiksberg
Anmeldt 27. november 2016 via mobile enheter

For en kveld! Vi ble godt tatt i mot når vi kom,og ivaretatt på beste måte gjennom hele kvelden.
Vi valgte en meny inkl.vinpakke,og angret ikke et sekund.
Kunnskapen fra servitørene var helt unik,og rettene som ble servert så sammensatte at det overgår alt annet vi har spist.
Hver bit gav en smaksopplevelse,det alle komponenter flettet seg sammen.
En stor takk til servitører og til kjøkkenet.
Vi kommer tilbake.

Takk, Cecilie L

Anmeldt 28. oktober 2016

Et deilig sted å tilbringe en fredags kveld i oktober, et sted vi har hørt mye pent om, og et sted med stjerne. Vårt besøk bekreftet vår forventinger - og restaurant Formel B fremstår som et godt valg for en gourmet aften i København.
Hyggelige, minimalistiske lokaler i duse farger, hyggelige og formelle servitører som ser deg fra du ankommer til du forlater restauranten. En tasting meny ble valgt med en deilig og omfattende vinmeny. Lekre retter, fint anrettet og nydelig tilberedt, der vinen matchet flott.
For en helaften ender regningen på et relativt høyt nivå, men ikke mer enn forventet og hva man betaler på andre stjerne restauranter i Norden.
Verken maten eller servicen er helt spektakulær, og det er nok stjerne-restauranter som matcher Formel B - men et trygt og meget god valg er dette - og som varmt anbefales.

Takk, otomlie
Anmeldt 14. oktober 2016 via mobile enheter

Nydelig måltid på restaurant Formel B. Vi spiste en 4 retters. Utsøkt måltid. Alle rettene hadde mye smak og var fint anrettet. Hver rett ble presentert. Brødet som ble servert med salt smør, smakte meget godt, så en måtte passe seg for å ikke gå i brødfellen. Rettene bestod av kamskjell, fisk, entrecote og en smakfull blåbær sorbe. Vinene som ble servert til de enkelte rettene var utsøkte.
Formel B er en restaurant man må besøke i København. Fortjener stjernen den har fått.

Takk, Jørn Bjarte N
Anmeldt 1. oktober 2016 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse! Vi bestilte 5 retter hver, som for det meste bestod av skalldyr og fisk. Rettene var nydelig presentert og smakte fortreffelig. Servicen var upåklagelig. Hit kommer vi garantert tilbake!

Takk, Mona L
Anmeldt 28. februar 2016 via mobile enheter

Vi bestilte tre små retter hver, perfekt mengde mat og gir mulighet til å smake på mye forskjellig. Dessert etterpå. Alt smakte helt nydelig, vi fikk veldig god service og presentasjon av alle rettene. Nydelig drikke vin. Anbefales!

Takk, Malin E

Reisende som så på Formel B, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Formel B? Del dine erfaringer!