“En hyggelig opplevelse”

God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Frederiksberg
Anmeldt 22. juli 2020

Vi ble tatt imot i døren og vist til et borde rette ved kjøkkenet. Her kunne vi følge med på alt som foregikk.

Alle rettene ble servert og forklert ved bordet, og vi fikk viner som passet med maten.

Det var hyggelig betjening, og et svært hyggelig gjensyn med Formel B

Takk, Leo R

Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

Meget flott opplevelse. Fantastisk service og topp orientering om måltidet. Anbefales om du skulle søke en stjerne.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, arnsteinu
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Det meste var veldig bra. Service var perfekt !!! Vinanbefalinger var veldig bra. Maten var stort sett veldig bra, bortsett fra 2 retter som var oversaltet. Usikker på om vi kommer igjen, gledet oss veldig etter å ha vært her for maaange år siden, men litt endret konsept. Stjerne i Michelin er ikke garanti alltid

Dato for besøk: august 2018
Takk, q10
Anmeldt 8. juli 2018

Flott moderne restaurant, med spennende mat. Her kommer jeg nok tilbake flere ganger ved neste danmarkstur.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Foodie-oslo79
Anmeldt 29. juli 2017

Skulle ha en romatisk kveld og vi valgte Formel B som vi hadde hørt var veldig bra.
Ble tatt veldig bra imot, servitørene gjorde jobben sin,kunnskap, humør og rask levering.
Champagne og god fransk vin ble levert med den utrolig velsmakende maten som kom på løpende bånd.
Alt klaffet på denne resturanten som jeg mener er noe av dei beste jeg har prøvd. Da prisen ble mye lavere enn forventet så ble det bingo!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, KeLe68

Reisende som så på Formel B, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Formel B? Del dine erfaringer!