“Lunsj”

God for: Lokalt kjøkken, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Menyen kan man velge ønsket mat med bilde på Ipad. Veldig bra. Jeg valgte kyllingsalat og leverpostei. Smakte fortreffelig. Personale var bild og glad. Kommer absolutt tilbake.

Takk, 110helenek

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

De skjønneste smørbrød, den hyggelig..lille en, men de har mistet noe på veien. Før, var dette genuint Dansk for meg.. nå har de modernisert og alt er blitt i overkant effektivt. Første gang vi var her, sto Ida selv i disken og fortalte om de forskjellige fantastiske smørbrød, dette er nå erstattet med en og skjerm..

Takk, mallamareno50
Anmeldt 10. juni 2018

Smørbrød av ypperste klasse, så gjennomtenkt, lekkert presentert og med en fantastisk smak. I tillegg, herlig drikke.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, _janeric_rosenberg
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Fantastiske smørbrød. københavns beste smørbrød. Flinke kelnere med riktig serviceinnstilling. Husk å bestille bord. Anbefales på det varmeste

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Gunn Anny L
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Vi booket bord i god tid og ble tatt i mot som om vi var gamle venner. Atmosfæren, maten og drikken gjør dette til en plass en bør få med seg!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 880b_rdd

Reisende som så på Ida Davidsen, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Ida Davidsen? Del dine erfaringer!