Drømmested for øl-hunder!

Anmeldt 22. november 2019
Sverre B
Hamar, Norge
Herlig ølutvalg på trivelige Taphouse!

Anmeldt 5. april 2018
452kjelll
Tromsø, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av København
Grand Tour fra Nyhavn
520 anmeldelser
Anmeldt 22. november 2019

Pr. november 2019 kan du velge blant 62 øl fra fat. For å få smakt på flere typer kan det være lønnsomt å kjøpe små «tastere». «Tastere fåes på en planke som rommer 5 «tastere».

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Sverre B
Anmeldt 5. april 2018

For et sted! Fantastisk ølutvalg som skiftes hyppig ut, og som er lett å forholde seg til på oversiktlige skjerm i baren. Hyggelig betjening og god stemning. Anbefales hvis du har lyst til å smake, utforske og drikke litt øl.

Dato for opplevelse: mars 2018
2  Takk, 452kjelll
Anmeldt 15. desember 2017 via mobile enheter

61 øl på tap som skifter hele tiden. Spennende med så mye øl. Kunnskapsrike servitører. Fint å kunne få smaksprøver

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Anniken F
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Vi var fem personer som kosa oss med flere deilige øl på en lørdags ettermiddag. Stemningen var chill og det var mange som var innom for en øl eller flere. Mange sitteplasser og alt for mange øl til å komme igjennom alt på en dag. Gleder meg til å komme tilbake!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Nokkus
Anmeldt 28. desember 2016 via mobile enheter

Leste først om stedet via AOK.com og tenkte jeg skulle prøve det ut. Pent lokale med et stort utvalg av øl fra København og Europa. Spurte bartenderen om en anbefaling og fikk en i overkant sterk øl. Godt fornøyd med utvalget og stedet. Kan anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Geir_Arild_Byberg