“God mat og gode drinker ”
Anmeldelse av Neighbourhood

Neighbourhood
Vurdert som nr. 153 av 2 928 Restauranter i København
Kjøkken: Italiensk, Bar
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig stilig plass, med annerledes men god pizza. Drinkene var også fantastisk gode! Anbefales på det sterkeste.

Takk, milleshr

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Sharing tables, nydelige pizzaer, fantastiske drinks, kul musikk og super service.

Takk, Line G
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Pizzaene var velbalanserte og hadde gode smaker. Drinkene er også veldig gode med egenproduserte ingredienser. Servicen var veldig hyggelig, men de var trege.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Fredrik G
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk pizza, fantastiske drinker, fantastiske vibes og ikke minst fantastisk service! Perfekt for vår jentetur i københavn

Dato for besøk: juni 2018
Takk, cmyrslo
Anmeldt 20. mai 2018

Fantastisk god mat, hyggelig service, og koselig restaurant. Kan anbefales veldig godt! Jeg likte ekstra godt at alt var økologisk!

Dato for besøk: april 2018
Takk, GosiSanna
Martin D, Ejer på Neighbourhood, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2018

Tak for den fantastiske feedback! – Jeg vil være sikker på at give det videre til holdet! Håber at se jer igen snart!

Reisende som så på Neighbourhood, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Neighbourhood? Del dine erfaringer!