“Fantastisk matopplevelse”

Kjøkken: Europeisk, Dansk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Nørrebro
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Meget god stemning og helt utsøkt mat, anbefaler 7-retters menyen på det sterkeste :)
Godt øl og hyggelige servitører også

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Niklas O
Mathias P, Markedsføring på Norrebro Bryghus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2021

Hej Niklas

Vi er glade for at høre, at du nød besøget, og at maden var helt i top.

Vi håber at vi ses igen snarligt.

Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god service. Veldig god mat og egenbrygget øl, toppet med en god dessert på slutten.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, askils
Mathias P, PR-chef på Norrebro Bryghus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2019

Mange tak for de rosende ord.

Vi håber at se jer igen i restauranten.

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Maten smakte veldig bra. Lokalet var veldig koselig. Servicen var upåklagelig!

Kunne ikke vært mer fornøyd:)

1  Takk, 699elisabethm
Anmeldt 16. februar 2016 via mobile enheter

Spiste middag her med venner på lørdag, det var en god opplevelse. Spiste en 3 retter med tilhørende ølpakke. Både mat og drikke svarte til forventningene. Stedet kan trygt anbefales.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, karenmarieh
Anmeldt 1. desember 2015

Flotte rustikke lokaler, og gode sitteplasser. Vindu inn til kokkene, slik at man kan følge med på matlaging om man ønsker. Stort utvalg av forskjellige øl typer og utrolig god mat. Vi valgte små lette retter, smakte på diverse øl. Hardt arbeidende hyggelige servitører som forteller om hver enkelt rett som blir servert. For en enkel nordmann, var det en svært spesiell opplevelse å kunne kjøpe med "ta med hjem" kartong med selv valgt øl. Det er deilig å være norsk i Danmark. Dette stedet vil vi komme tilbake til.

Dato for besøk: november 2015
1  Takk, Bodil H

Reisende som så på Norrebro Bryghus, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Norrebro Bryghus? Del dine erfaringer!