“Livlig sted med laidback stemning og god mat”
Anmeldelse av Restaurant Gorilla

Restaurant Gorilla
Vurdert som nr. 323 av 2 875 Restauranter i København
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Variert meny med bredt utvalg. Gode smaker. Populært sted med mye folk og god stemning. Her får du ti retter for 395 dkr, eller du kan sette sammen din egen meny.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Sivkarinr

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var vårt andre besøk hos Gorilla. I sommer var det en opplevelse som ville gitt full pott, men denne gangen leverte de ikke som forventet. Vi gikk for 10 retter med vinpakke. Maten var svært varierende i kvalitet. De første fire rettende får man servert samtidig, det er ok, men når kamskjellne smaker majones og tartaren er smakløs skuffer åpningen. Vinen som fulgte er en slags eplecider som ikke frister til gjentagelse. Femte rett er torsk og grønnkål, en innertier, vanvittig godt. Nydelig hvitvin sammen med fisken. Pastaretten som følger er en smaksbombe, nydelig med svært god rødvin til. Nå begynte vi å kjenne oss igjen, dette er to retter slik vi husker Gorilla. Deretter kommer tre retter samtidig, miniburger, kjøtt og rotgrønnsaker. De to sistnevnte er ok, men føles som for lite og litt kjedelig. Miniburgeren er i utgangspunktet veldig god, men her varierer kjøttet. Den ene burgeren var fylt med kun et stykke fett. Ikke særlig bra. Vinen som følger er god. Desserten er bra med god dessertvin, dog blir dessertvinen servert for sent. Servicen er god, men personalet virker litt stresset og det er et heseblesende og høyt tempo i lokalene. Gode drinker!! Helhetsopplevelsen blir desverre ikke helt topp, selv om vi hadde en veldig fin kveld. Her er det så mye potensiale og god kokkekunst som desverre ikke traff 100% denne kvelden. Vinpakke til 450kr pr pers er alt for dyr mtp hva du får, kjøp heller egen flaske vin!!

Vell verdt et besøk og Vi kommer tilbake!

1  Takk, 613peders
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

God trendy mat. Fine smaker og god atmosfære. Besøk kødbyen - besøk Gorilla. Fantastisk opplevelse

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 178larserike
Anmeldt 5. juni 2018

Vi bestilte 15 retters meny. Måtte avbryte etter 2,5 timer. Da hadde vi fått halvparten av rettene. Ingen beklagelser fra servitør, vi måtte betale for alt. Maten vi fikk var god, men alt for lenge og vente og ingen informasjon fra servitør underveis. Ble en dårlig kveld.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, oslo249
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og vin i et kult område!
Vi hadde 15 retter. Alt var fantastisk! Anbefaler absolutt dette stedet! Hyggelig betjening. Vi var 14 stykker.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Tanly1

Reisende som så på Restaurant Gorilla, så også på

Har du vært i Restaurant Gorilla? Del dine erfaringer!