“Ligger i Kødbyen. Rustikt”
Anmeldelse av Restaurant Gorilla

Restaurant Gorilla
Vurdert som nr. 314 av 2 844 Restauranter i København
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Ligger i Kødbyen. Rustikt og enkelt innredet. Vi tok avsmaking 10 retter. Helt nydelig! God og effektiv service. Fullt på alle bord, og alt fløt på

Takk, TorillMyr

Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Restauranten ligger i «Kjøttbyen» som er et restaurant-område i gamle slakterlokaler i byen. Lokalene er forholdsvis enkle og støyete. Vi spiste en 5 retters middag som smakte godt. Servitørene var behjelpelig og ytte god service.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Erlend1973
Anmeldt 27. januar 2020 via mobile enheter

Høyt støynivå, helt ok mat. Hadde 10 retters tasting meny med vinmeny. Litt dårlige rødviner. God service.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, mariannea141
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Maten var nydelig, og de fikset til egne retter til barna - pluss for det!
Men når en må vente en time på rett nr.2, så trekker det ned helheten, dessverre.

Anbefales å ha god tid der, og gjerne gå uten barn.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, CecHH
Anmeldt 2. juni 2019

Stilig rutikk/industrielt preget restaurant i Kødbyen. Vi spiste 10 retters med vinpakke og fikk en fantastisk matopplevelse. Anbefales! PS Eneste minus var støynivået.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, VestFinnmark

Reisende som så på Restaurant Gorilla, så også på

Har du vært i Restaurant Gorilla? Del dine erfaringer!