“God atmosfære ”

Kjøkken: Italiensk, Dansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Nørrebro
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Maten var saftig og god. Råvarene var kortreiste. Prisen perfekt! God atmosfære og hyggelige servitører.

Takk, ingebose

Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Pizzaen var smakløs og svampete. Utrolig ekkel konsistens. Bæst er ikke best, men verst. Hilsen to pizza elskere.

Takk, solveighedenstad
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten uten å bestille bord på forhånd, men siden vi kom tidlig og det ikke var veldig travelt satte vi oss på venteliste og fikk bord etter 15-20 min. Maten var absolutt verdt å vente på! Dette er en "family style" italiensk restaurant der man bestiller et antall retter som alle rundt bordet liker, så kommer rettene etter hvert som de blir klare på kjøkkenet (og man deler dem). Vi bestilte et par pizzaer, salat og hvitløksbrød. Alt sammen smakte fantastisk - og pizzaene var antagelig blant de aller beste vi har spist noen gang. Alt lages fra bunnen av, inkludert mozarellaen, og grønnsakene kommer fra en egen gård. Pizzaene stekes i en skikkelig vedfyrt ovn.

Vi dro hit etter å ha lest at restauranten havnet på 8. plass på en liste The Guardian hadde over de beste pizzaene i verden. Om det stemmer eller ikke, er ikke godt å si – men pizzaene var i hvert fall fantastiske. Hvitløksbrødet med lardo var for øvrig også veldig godt.

Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, KurtL359
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom her etter anbefaling fra TripAdviser, og vi angret ikke et sekund. Nydelig stemning og mat. Pizzaen var utsøkt og sldeles nydelig. Herlig burrata og hvitløkbrød til forret. Anbefales sterkt, superkoslig sted!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Åsmund A
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Beste pizzaen jeg noen gang har smakt, og hvitløksbrødet er av en annen verden. Vi hadde flaks som fikk bord her på impuls, for dette er et populært sted. Fanatiske råvarer og topp service. Dra hit!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, krevj

Reisende som så på Baest, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Baest? Del dine erfaringer!