“Fantastisk restaurant”

Vurdert som nr. 46 av 174 Smått og godt i København
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 15. juli 2020

Helt fantastisk mat! Bestilte gjennom appen Horago; og fikk maten senest 15 min etterpå. Bestilte biff, og har sjeldent fått så god mat. Helt perfekt.

Takk, 656kristinv
cafevivaldi_dk, Andet på Café Vivaldi - Axeltorv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Tusind tak for din fine anmeldelse. Det betyder meget for os, at du har været tilfreds med dit besøg! Rigtig god aften //Mathilde

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Jeg besøkte stedet for å ta en kopp kaffe. Kafeen serverer både småretter, større retter og kaker. Jeg ble overrasket over prisen, 55kr, for en kopp cappuccino. Den var god, men dyr.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Erlend1973
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig på Café Vivaldi - Axeltorv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2020

Hej Erlend1973:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, Dejligt, at du synes vores cappuccino var god. I forhold til prisen, vil jeg gå videre med din henvendelse til de ansvarlige indenfor området. Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 31. desember 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat, både lunsj og middag, store porsjoner, koselige og service innstilte ansatte. Drar garantert tilbake dit.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 531mattisk
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig på Café Vivaldi - Axeltorv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2020

Hi 531Mattisk:-) Thank you for your review, it means a lot to us. It is nice to read that you had a good experience with us :-) We hope to see you back one day. Have a nice day :-) Best regards Sara- Vivaldi Customer Service

Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

God drink,koselig lokale,trivelig betjening,rent kundetoalett.
Gikk fort i baren selv om det var noe kø.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, siljef323
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig på Café Vivaldi - Axeltorv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2019

Hi Siljef323:-) Thank you for your review, it means a lot to us. It is nice to read that you had a good experience with us :-) We hope to see you back one day. Have a nice day :-) Best regards Sara- Vivaldi Customer Service

Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

God mat i rikelige porsjoner
Husets vin var også et bra valg for oss
Servitørene gjorde jobben sin utmerket og maten kom på bordet i rimelig tid.
Fine lokaler med god plass.
Prisene er litt over middels med tanke på at en må bestille ved bardisken.
Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, jackj258
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig på Café Vivaldi - Axeltorv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2019

Hej Jack J:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Dejligt at læse I havde en go' oplevelse hos os :-). Det er rigtigt, at en del af vores koncept, er at vores gæster bestiller i baren, betaler ordren med det samme og tager deres drikkevarer med ned til bordet, årsagen til at vi gør det på denne måde er blandt andet, at vi gerne vil spare vores gæster for unødig ventetid, da gæsterne med denne metode får ordren i køkkenet med det samme, eller når det passer vores gæster og dermed er tilberedningen allerede i gang, når vores gæster sætter sig ved bordet, det betyder at maden kommer meget hurtigeret, når gæsterne derefter har nydt deres mad og drikke, kan de gå uden at skulle vente på, at vi kommer ned med regningen. Rigtig go' dag :-) Venlig hilsen Sara– Vivaldi Kundeservice - kundeservice@cafevivaldi.dk

Reisende som så på Café Vivaldi - Axeltorv, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Café Vivaldi - Axeltorv? Del dine erfaringer!