“Sliders”

Vurdert som nr. 14 av 137 Smått og godt i København
Omgivelser: Indre Nørrebro
Omgivelser: Indre Nørrebro
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Gode sliders, det var 10 forskjellig å belge mellom. Fries var bra stekt. Tok litt tid å få maten til tross for at det ikke var fullt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ellen_svh

Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Beste burgrene vi noen gang har smakt. Konseptet med å ta små burgere for å kunne smake fler retter og smaker passet oss perfekt!! Tok burger 1 og 7- nam!! Vi kommer garantert tilbake. Blir å fantasere lenge om denne matopplevelsen igjen

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Renate H
Anmeldt 27. april 2018

For de som er glade i en god burger er Sliders obligatorisk. Ganske så variert og rikholdig meny, stilig lokale og passende ølutvalg. Er du heldig får du et fortausbord i sola.

Dato for besøk: april 2018
Takk, tormodr2015
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Vi hadde sett hos ut denne restauranten før vi reiste til København! Og vi ble ikke skuffet! Dette må være de beste burgerne vi har smakt :-) god atmosfære og hyggelig betjening!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, margotrevmyr
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Ekstremt smakfulle og saftige sliders! Gode fries med masse digge dipper å velge mellom. Uformelt og god atmosfære. Man bestiller maten i baren, og maten vår kom på bordet omtrent samtidlig som vi fikk satt oss ned. Lynrask service. Tommel opp

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Eirik1991

Reisende som så på Sliders, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Sliders? Del dine erfaringer!