“Veldig god mat og hyggelige”
Anmeldelse av Guru

Guru
Vurdert som nr. 313 av 2 856 Restauranter i København
Kjøkken: Bespisning, Indisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelige servitører! Vi var en familie på fire som delte en sharing-meny, og det var mer enn nok mat til overs

1  Takk, heddamarieb98

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Aller først: Maten var god. Men opplevelsen av å spise hos Guru denne kvelden var helt elendig. Servitøren luktet sterk svette. Vi fikk ikke spørsmål om styrke på sausen. Vi fikk ikke Raita som vi hadde bestilt. Det stod 2 vann på regningen, vi bestilte bare 1. Vi fikk veldig lite ris så vi spurte om mer, dette kostet hele 80 DK, dette burde vært gratis. Ris var forresten ikke inkludert i hverken chicken tikka eller chicken coconut som vi bestilte. 160 DK ekstra der altså.. Vi fikk heller ikke spørsmål om dessert. Hele seansen fra vi gikk inn døren til vi var ute av restauranten tok 40 minutter... Utrolig skuffende opplevelse.

1  Takk, Sundthaavard
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Indisk restaurant like ved Københavns Hovedbanegård.
Maten var god, det skal de ha. Rike smaker og fyldige porsjoner med mye kylling i for eksempel Butter Chicken. Noe stive priser i forhold til liknende i området.
Dessverre er servicen svært treg. Selv med få kunder i lokalet var det vanskelig å få oppmerksomhet. Deretter tok det en evighet å be om regningen, og deretter en evighet å vente på kortterminalen. Minus også for noe dårlig renhold på hyller. Synlige inntørkede insekter er ikke så appetittvekkende.

2  Takk, KennethO547
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Dette var bra! Vi var fire gjester som ønsket rundt bord, ifølge bordkartet. Når vi kom, vurderte vi et vindusbord som et bedre valg, og det var problemfritt. Maten var en opplevelse; servicen god og et positivt etterlatt inntrykk.
Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Sverreleiro
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Feriens dårligste mat! Kyllingen var knall tørr og seig i flere av retter. Absolutt ikke verdt den prisen! Styr unna og gå et annen sted.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, kubjelle

Reisende som så på Guru, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Guru? Del dine erfaringer!