“Hyggelig”
Anmeldelse av A Hereford Beefstouw

A Hereford Beefstouw
Vurdert som nr. 629 av 2 842 Restauranter i København
Kjøkken: Steakhouse
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Vi ferier nyttårsaften i resturanten og fikk god mat av hyggelige ansatte. Stedet hadde en hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, erikm933

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Flott og trivelig bordsetting maten var gjennomsnittlig på smak verken under eller over beliggenheten perfekt for barn vegg i veg med det flotteste tivoli i copenhagen en meget hyggelig aften tusen takk copenhagen og happy new year

Takk, joakimnil1980
Anmeldt 11. desember 2018

Her er det beliggenheten ved Tivolis inngang som trekker mest. Jeg var der på en gruppemiddag og maten var ikke mer enn knapt middels. Var salatbar der, men ingen informerte om den var en del av vår bestilling eller ei. Kjøttet måtte være såpass

1  Takk, Maritmora
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Dette var triste greier. Rådyr mat, elendig service og ikke spesielt smakfullt. Du venter mer av både mat og service til den prisen. Jeg spiste ribeye steak med pommes fristes. Hvitløksmør var eneste tilbehør. En liten tomatbit ville i alle fall gitt litt farge til retten. Verst var det likevel at vi måtte vente en halv time før kelneren kom for å ta bestilling etter å ha ventet 15 minutter på bordet, som var reservert.
Finn heller en triveligere restaurant enn denne.

Takk, Reiseruud
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Lite utvalg av tilbehør, alt koster ekstra-Dyrt! Biffen var god, men det var eneste positive med besøket. Stresset servitør. Kommer ikke igjen.

Takk, Monica B

Reisende som så på A Hereford Beefstouw, så også på

Har du vært i A Hereford Beefstouw? Del dine erfaringer!