6 personer ser på dette hotellet
Vio.comUSD 90
Agoda.comUSD 90
EtripUSD 90
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi tilbragte tre netter på Urban House og trivdes veldig godt. Ung, kul atmosfære, trivelig personale, stilig rom, fine oppholdsrom og god frokost. Veldig sentral beliggenhet med gangavstand til tivoli.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Tine A
Urban H, Reservations på Urban House Copenhagen by MEININGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hej Tine,

Vi er rigtig glad for at høre at i nød jeres ophold her på Urban House by MEININGER. Vi prøver hver dag at gøre alt vi kan for at gøre alles ophold så godt som muligt, så det er rart at læse positive ting.

Vi håber at byde jer velkommen igen i fremtiden.

Venlig Hilsen

Freddy

Anmeldt 3. oktober 2018

Trivelig hostel med mye spennende mennesker og liv i socialarea nede. Flott bakgård og utleie av retrosykler! Beliggenheten er perfekt, og det var rent og pent overalt. Hit skal vi tilbake - anbefales!

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Dagfinn49
Urban H, Public Relations Manager på Urban House Copenhagen by MEININGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Hi Hege,

We kindly thank you for your feedback, which is essential for us to grow and perfect our services at Urban House Copenhagen by MEININGER.

It is a pleasure to know you felt welcomed and that we contributed to giving you the best possible stay in Copenhagen!

We are looking forward to welcome you back soon at Urban House Copenhagen by MEININGER.

Urban House Team

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Nesten 6300 kr betalte vi for 3 netter i ett dobbelt rom. Som førøvrig var veldig lite. Ingen rengjøring eller skifte av håndklær. Ingen TV , ødelagt hårføner. Dårlig luft, og muggsopp på badet. Overhodet ingen comfort. Anbefaler ikke dette. Dette er ikke ett hotel som hotel.com fronter det som. Nye håndklær kunne man få om man sto i kø, og spurte i baren/resepsjonen .

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 499hilder
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Var her sammen med 4 venner, samme helg som det var Pride Parade i byen.
Fikk et 6-manns rom. Og det var blitt booket inn 1 ukjent person til på rommet.
Rommet var forsåvidt helt greit med eget toalett.
Forholdsvis rimelig for rommet pr. person, men alt annet koster. Feks. frokost, oppbevaringsskap osv.
På rommet var det forferdelig varmt og klamt, da det ikke var ventilasjonsanlegg.
Var nødt til å ha vinduet oppe, uheldigvis ute mot gate.
Er ikke å anbefale på sommeren, eller når det skjer noe spesielt i byen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Christer H
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Veldig moderne, og fint hotell. Bodde der i 2 netter og er fornøyd. Bra renhold, stort bad, og fint rom. Eneste minus var støy fra gaten, men velger man å bo midt i København så er det greit nok:-) Enkel å grei inn/ut sjekk. Frokosten ble ikke prøvd.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 2neG