“Deilig pizza”

Kjøkken: Italiensk
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Dette er et populært pizza sted, må nok bestille bord på travle kvelder. Kjempe god pizza og gode desserter. Biff tartar var veldig god, samme var creme broule. Restauranten ligger litt langt vekke fra bykjernen. Hyggelig betjening

Dato for besøk: juni 2019
Takk, thehyl
Francesco_MaMeMi, Owner på Pizzeria Mamemi & Wine Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hi Thehyl!
We're so happy to hear you had a lovely experience at MaMeMi! Hope the extra mile was worth it! The good news is that very soon there will be a Metro Station right next to MaMeMi, so we hope you can come to visit us more often!

Anmeldt 5. april 2019 via mobile enheter

Bestill bord!! Her er det populært, og det er forståelig! Utrolig god pizza og desserten smelter på tunga

Dato for besøk: april 2019
Takk, tinelmo
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Trolig den beste pizzaen jeg noengang har spist. Den jeg bestillte hadde noe utradisjonell topping, men kombinasjonen av disse gav pizza en ny dimensjon.
Super service.

Takk, Morten K
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Beste pizzaen vi har smakt noen gang!! Hyggelig betjening, rask servering og mye for pengene:-) Anbefaler alle som er i København en tur innom Mamemi!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, DitteBirgitte
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Litt uvante pizza på menyen, men godt og perfekt stekt. Tror det ville være smart å ha med noen klassikere på menyen også :). Fikk også en god rødvin til maten.

Servicen er perfekt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kjell w

Reisende som så på Pizzeria Mamemi & Wine Bar, så også på

Har du vært i Pizzeria Mamemi & Wine Bar? Del dine erfaringer!