“God italiensk pizza”

Kjøkken: Italiensk
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig gode pizzaer og god atmosfære! De har mange forskjellige pizzaer å velge imellom. Perfekt for en pizzadate!!!

1  Takk, Nini B

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god forrett - Burrata med betekrem!! 6/6!
Vi spiste en pizza med skinke, syltet rødløk og eple, denne var veldig god! Den andre pizzaen var med sopp og riccota, hvis jeg husker riktig. Den var også god, men kanskje litt ensformig. 5/6
Til dessert spiste vi sjokolade fondant med pasjonsfrukt mousse. Denne var veldig god! 5/6, men mest fordi jeg liker å få is ved siden av fondant.
Denne restaurant er absolutt verdt et besøk!

1  Takk, karolineba91
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat! Spiste 2 forskjellige spennende pizzaer. De hadde også en tykk og spennende vinliste. Endte opp med en Chianti Classico. Utrolig hyggelig servitører som alltid følger med om du har vin i glasset, eller om det er noe du savner. Hyggelig og lun stemning.

2  Takk, 397tobiasm
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Kjempebra service.
Hyggelig betjening, fantastisk pizza. Forrett bra, dessert: creme brule vær litt kald men smakte som den skulle.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, 681bjartes
Francesco_MaMeMi, Owner på Pizzeria Mamemi & Wine Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2020

Thanks Bjarte!

We hope to see you soon again :)

Francesco,
Pizzeria MaMeMi

Anmeldt 4. september 2019

Fikk den beste pizzaen jeg noen gang har spist her. Hyggelige servitører, god vin - etter anbefaling og pizzaen....

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, bullamolly

Reisende som så på Pizzeria Mamemi & Wine Bar, så også på

Har du vært i Pizzeria Mamemi & Wine Bar? Del dine erfaringer!