“En av mine favoritter i København. ”
Anmeldelse av Restaurant Skindbuksen

Restaurant Skindbuksen
Vurdert som nr. 200 av 2 825 Restauranter i København
Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Jeg pleier alltid besøke Restaurant Skindbuksen når jeg ankommer København. Meget hyggelig betjening, god mat og godt drikke og en fantastisk stemning. Så også denne gangen. Anbefales!

1  Takk, frodet192

Anmeldt 9. februar 2020

Restauranten hadde veldig god mat, koselig betjening og flott atmosfære. Anbefales på det sterkeste. Eneste minus var at toalettet var iskaldt.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, anjae241
Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

God stemning da det var landskamp denne dagen. Vår servitør var veldig trivelig, men hennes sjef virket sur og lite tilgjengelig.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Lillemymona
Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

Familie middag med tradisjonell dansk mat maten smakte fortreffelig sammen med godt drikke. Fantastisk personale ☺️☺️ Vi koste oss Anbefales

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, kjetilmoth
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Veldig koselige plass og servitører. Maten var ypperlig og smakte kjempe godt inni mellom shoppingen. Anbefaler alle å dra hit for en god dansk lunsj.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, lommy98

Reisende som så på Restaurant Skindbuksen, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Skindbuksen? Del dine erfaringer!