“Kjempebra nyttårsmiddag!”

God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod nyttårsmiddag med god atmosfære og morsomme og hyggelige kelnere!!

Anbefaler den gjerne til andre!

Takk, elgen86

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste platte, super betjening som så oss, gjennom hele måltidet. Kjempe god mat og drikke. Vi kommer gjerne igjen

Takk, mallamareno50
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Ekstremt god mat, koselig plass og fantastiske servitører.
Gikk gjennom sentrum for å finne en plass. Etter tips fra lokalbefolkningen gikk vi hit.
Kjempegod forrett, fantastisk hovedrett, og servitørene er spandable på snapsen.
Anbefales varmt

Takk, kenteinarm
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

God mat og drikke. Hyggelig og rask service. Spiste rødspette og drakk stedets spesialøl. Nydelig begge deler

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jan5272
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Her får du gode smørbrød, bestill gjerne stor pakke for å lage egne gode smørbrød. Gode smaker og rikelig utvalg av akevitt.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 831fredrikg

Reisende som så på Restaurant Puk, så også på

Har du vært i Restaurant Puk? Del dine erfaringer!