“Ikke verdt å besøke for en dansk opplevelse”
Anmeldelse av Restaurant Puk

Restaurant Puk
Vurdert som nr. 160 av 2 856 Restauranter i København
Kjøkken: Dansk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Nå var det lenge siden sist vi hadde spist på Puk, men når vi nå lengtet etter noe klassisk dansk mat så var valget klart! Det måtte bli Puk. Meny og personale var byttet ut siden sist, og det må kokken også ha blitt. Jeg bestilte en wienerschnitzel med dreng, og det som kom på bordet var en tykk skive kjøtt med panering, som hadde fått en omgang i frityrgryten. Sausen var tynn og smakløs, og potetene var små kokte poteter som hadde fått en omgang i frityren.
Jeg savnet virkelig en banket schnitzel som var blitt smørstekt sammen med potetene, og en litt tykk brun saus. Jeg kommer ikke til å komme tilbake hit. Det er nok av danske restauranter i nabolaget med en mye høyere standard

3  Takk, ROBOY65
UffeAndersenPUK, Ejer på Restaurant Puk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Er du en af Philips venner der er købt til at lave dårlige anmeldelser af restaurant Puk, Du har fået en rigtig
wienerschnitzel som ikke er banket, skysauce og smørstegte kartofler, intet af dette har været i frituren, tydeligt at du ikke kan smage forskel

vh

Uffe Andersen

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Søkte på flæskestek på tur i København og fikk opp Puk. Dette ble en veldig positiv opplevelse med veldig god mat og hyggelig betjening i en rustikk kjeller. Kan absolutt anbefales!

2  Takk, 76kjellk
Anmeldt 28. mars 2019

Vår yndlingsrestaurant i København gjennom flere år og mangfoldige besøk bestod dessverre ikke testen denne gangen. Kanskje det er nye eiere, i hvert fall var forandringen stor. Fra å kunne sitte i flere timer og kose oss med hjemmelavet dansk mat i en deilig atmosfære, var det nå et heseblesende tempo hvor vi nesten ble spurt om hva vi skulle ha til dessert før vi fikk hovedretten. Maten var heller ikke av beste kvalitet og restauranten var overfylt. Her skulle nok alle fort inn og enda fortere ut, for flest mulig bordsetninger. Tror nok mange følte det samme som oss og det var helt klart vårt siste besøk der, beklager igjen.

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, matsmak
Anmeldt 13. februar 2019

Hyggelig gammelt vertshus like i nærheten av Strøget. Der får du meget god mad, drikke og blir servert av super hyggelig personale.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, TrailBlazer742149
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod nyttårsmiddag med god atmosfære og morsomme og hyggelige kelnere!!

Anbefaler den gjerne til andre!

Takk, elgen86

Reisende som så på Restaurant Puk, så også på

Har du vært i Restaurant Puk? Del dine erfaringer!