“Italiensk atmosfære”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 14. januar 2019

Hyggelig restaurant. Kjent for god mat og det sto til forventningene. Hadde pizza og 3 retters. Alt smakte godt og ble servert når det skulle. Mye folk på plass, men akkurat passe på mat servering tiden. Hyggelig personell, gikk 2 stk å sang/spilte italiensk musikk. God atmosfære i hele bygge. Mye mat for pengene.

Takk, salten89
Ristoranto-Italiano, PR-chef på Ristorante Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2019

Kære Gæst

Det glæder os at du tog dig tid til at skrive de fine ord om os. Vi gør en indsats for at skabe gode rammer for vores gæster samt have et højt niveau af service, og vi er glade for at høre, at det lykkes og at I havde et dejligt besøg hos os.

Vi ser frem til at tage imod jer en anden gang.

Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant!! Dette er en superhyggelig restaurant, sentralt plassert. Nydelig mat og topp service

1  Takk, n_e_p_s_e_M
Ristoranto-Italiano, PR-chef på Ristorante Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Kære gæst

Mange tak for de fine ord. Vi gør vores bedste for at skabe nogle hyggelige rammer for vores gæster, så det er en fornøjelse at høre, at det virker.

Vi ser frem til at byde dig velkommen en anden gang.

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med kelnere som synger og flørter og gjør måltidet til en opplevelse.
Dropp apéritif, bare sukkervann. Maten, vin og service er god!

Vi koste osss ihvertfall.

Takk, EsGor
Ristoranto-Italiano, PR-chef på Ristorante Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Kære gæst

Mange tak for din anmeldeles. Vi er glade for at maden, betjeningen og stemningen var med til at gøre dit besøg til en hyggelig oplevelse.

Ser frem til dit næste besøg.

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant og deilig italiensk pizza. God atmosfære og hyggelig betjening. Maten kom fort etter at vi hadde bestilt og det var bra service. Levende musikk med musikere som går rundt til bordene og synger. Fikk absolutt følelsen av å være i Italia. Kan anbefale denne restauranten.

Takk, FrkBlix

Kære Frk. Blix

Mange tak fordi du tog dig tid til at skrive anmeldelsen. Det glæder os meget at høre, at jeres besøg var et god oplevelse, og at betjeningen var i orden. Vi gør en stor indsats for at maden og stemningen giver oplevelsen af at være i Italien.

Ser frem til at byde jer velkomne en anden gang.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Stor-koset oss på en meget hyggelig restaurant! Flott service, god mat og drikke på et passe prisnivå. Anbefaler Ristorante Italia på det varmeste

Takk, GroarAsker
Ristoranto-Italiano, PR-chef på Ristorante Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kære gæst

Mange tak for din anmeldelse og de fine ord. Vi er glade for at kunne leve op til dine forventninger og ser frem til at kunne byde dig velkommen en anden gang.

Reisende som så på Ristorante Italiano, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!