“Kan ikke bli særlig mye bedre enn dette”
Anmeldelse av Ristorante Italiano

Ristorante Italiano
Vurdert som nr. 117 av 2 824 Restauranter i København
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 29. juli 2020

Svært god mat. Rikholdig meny. Bra priser. Super betjening
Dette er et sted som virkelige kan anbefales. Vi ender som oftest der når vi er i København og har aldri blitt skuffet.
For vår del er dette en sikker vinner og et sted vi alltid besøker når vi er i København

1  Takk, tohan50
Ristoranto-Italiano, PR-chef på Ristorante Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Kære Tor

Mange tak for din anmeldelse og de fine ord! Det varmer os meget at I nyder vores restaurant så meget at I har lyst til at besøge os gentagne gange.

Vi ser frem til byde jer velkomne igen en anden gang.

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Dette er bare rett og slett supert! Kalv ned gorgonzola, beef, husets rødvin og irish cofee. Og en mojito til forrett!

1  Takk, Randi H

Kære Randi

Mange tak for din anmeldelse! Vi er glade for at du har nydt dit besøg hos os, og at maden var i top!

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 28. desember 2019

Stor og variert meny med store porsjoner. Vi hadde en tre retters meny og med store porsjoner så ble det litt mye for oss.

Vi besøkte restauranten med barn, og hadde en veldig hyggelig opplevelse. Kelneren var veldig oppmerksom og passet på at alle hadde en fin opplevelse.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Pål-Morten G
Ristoranto-Italiano, PR-chef på Ristorante Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2019

Kære Pål-Morten

Mange tak for din anmeldelse! Vi er glade for at I har haft en god oplevelse da I besøgte os, og at både maden og betjeningen levede op til jeres forventninger.

Vi ser frem til at byde jer velkomne igen en anden gang.

Anmeldt 23. november 2019

København er nok en av mine favorittbyer. Slutten av november betyr julegater, julemarked og alt annet som tilhører julen. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vært på Ristorante Italiano, men det er mange. En full resturant møter oss også denne gangen og derfor er det alltid lurt å bestille bort i god tid.
God Italiensk mat fra et ekte italiensk kjøkken. Sjarmerende og dyktig betjening og ikke minst et par Italianske svisker framført på ypperlig vis. Om du lurer, så kommer jeg nok til å ta turen innom Ristorante Italiono neste gang jeg er i København også.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Hein L
Ristoranto-Italiano, PR-chef på Ristorante Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2019

Kære Hein

Mange tak for din anmeldelse! Vi er glade for at høre at du ofte besøger os, og at vi har kunnet leve op til dine forventninger gennem årene. Der lægges meget energi i at skabe en autentisk italiensk stemning i restauranten, så vores gæster kan nyde deres mad i afslappet og rolige omgivelser.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 21. november 2019

Tupisk italiensk mat. Vi spiste pizza og hadde antipasti til forret; noe som var kjempegodt. Det som likevel gjør denne restauranten til en opplevelse er atmosfæren, innredningen og smilende kelnere - samt en liten kvartett som fra tid til annen underholdt med sang og musikk (ikke helt vakkert, men veldig koselig). Dersom man skal trekke noe ned her så var det at lokalet var veldig varmt og naturligvis helt stufullt av gjester.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, tomvidarl

Kære Tom

Mange tak for din anmeldelse! Det glæder os at høre, at både maden og stemningen i restauranten levede op til dine forventninger. Vi fokuserer på at servere mad af høj kvalitet så vores gæster kan nyde det i stemningsfyldte rammer.

Vi ser frem til at byde dig velkommen en anden gang.

Reisende som så på Ristorante Italiano, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!