“Nydelig pizza og vin”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig calzone servert åpen, god anbefaling på vin, hyggelig sted!

Avslappende atmosfære.

Xxxxxxxxxxxx

Takk, EsGor

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Dette var et av høydepunktene på vårt besøk i København. Ble servert av hyggelig servitør- ordnet bord til oss
selv om det var litt fullt. Pasta var perfekt tilberedt, men det beste var de nydelig forrettene vi delte!
Stemningen var kjempefin og det var et lite stykke Italia. Morsomt med alle Juventusbildene, selv om jeg liker Napoli bedre ...

1  Takk, 953kjetils
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat i avslappa atmosfære. Anbefaler både den nydelige velsmakende pizzaen og lasagnenKommer gjerne igjen!

Takk, IreneHEge
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Det er ikke så enkelt å finne et restaurant i sentrum av København som virkelig lager god mat, har atmosfære og er rent. Så vi var så lykkelig at vi fant denne italienske spiseplassen. Koselig restaurant, vennlige servitører, veldig god mat til OK pris.
Vi trengte ikke noe reservasjon for å få tildelt et lite bord til 2. Gode anbefalinger og bra service. Anbefales. Mye koseligere enn å spise på Nyhavn - spør du meg :)

1  Takk, claudiaeffenberg
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Gruppe på 6 fikk bord med en gang. Trangt lokale men det var også litt av sjarmen. De voksne syns pizzaen var ypperlig! Ungdommen litt mer tilbakeholden (derfor 4 og ikke 5). Kunne vært bedre ølutvalg. Hyggelig personale. Går gjerne dit igjen ved en annen anledning.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 191eirina

Reisende som så på La Vecchia Signora, så også på

København, Sjælland

Har du vært i La Vecchia Signora? Del dine erfaringer!