“Flott Kveld på En Koselig Restaurant ”

Jensens Boefhus Copenhagen (Vesterbrogade)
Få mat levert

Veldig Hyggelig og Smilende Betjening
Vi Kommer Helt Sikkert tilbake
Takk for en Super kveld Hos Dere

Takk, Bentemerete
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Copenhagen (Vesterbrogade), svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hej Bente,
Mange tak for din anmeldelse - jeg er glad for, at I har haft en god oplevelse hos os.
Vi glæder os til, at I kommer og besøger os igen en anden gang.
Vh. Julie/Jensens Bøfhus

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte vin og mat, tok litt lang tid, men vi var 12 stykker så det var forventet, nydelig mat og god vin, å kjepmpebra betjening, kommer gjerne tilbake hit!

1  Takk, mariann1008
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Copenhagen (Vesterbrogade), svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hej Mariann,
Tusind tak for de pæne ord! :-)
De bedste hilsner fra Julie/Jensens Bøfhus

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Pene rene lokaler, men de ansatte var mere opptatt av å prate enn å servere. Biffen var grei, men tilbehøret var ikke noe godt. Fløtegratinerte potetene smakte som grøt, og mais kolbene tror jeg er de børste jeg har smakt i mitt liv.

Takk, 511einarb
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Copenhagen (Vesterbrogade), svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hej Einar,
Tak for din anmeldelse og feedback.
De bedste hilsner fra Julie/Jensens Bøfhus.

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, til overkommelig pris 3 retter m rekecoctail, biff m valgfri saus og valgfrie poter, banansplit til dessert ca 270 nkr. Kan få 60 gr større biff for 30 kr ekstra og påfyll på øl og brus til 15 danske kr. Skal garantert tilbake. Utrolig hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2018
Takk, anilill
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Copenhagen (Vesterbrogade), svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hej Anita,
hvor er det dejligt, at I har haft en dejlig middag hos os!
Vi glæder os til, at I kommer og besøger os igen :-)
De bedste hilsner fra Julie.

Anmeldt 11. august 2018

Fin opplevelse, til tross for at vi måtte vente en god stund på maten. Det var ikke så mange gjester i restauranten, men vi måtte likevel vente i 25-30 minutter før vi fikk et kyllingbryst og en burger. Vennlig personale og hyggelig atmosfære. Og utrolig god mat! Vi spiste der to ganger med en ukes mellomrom. Sønnen ville nemlig tilbake for å få "den beste burgeren ever".

Dato for besøk: august 2018
Takk, FannyF599
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Copenhagen (Vesterbrogade), svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Hej Fanny,
Jeg er glad for, at din søn synes, vi har den bedste burger ever! :-) Og dejligt, at I synes vi har hyggeligt og venligt personale og serverer god mad. Jeg har noteret din feedback ned omkring ventetiden.
De bedste hilsner fra Julie. :-)

Reisende som så på Jensens Boefhus Copenhagen (Vesterbrogade), så også på

Hillerod, Hilleroed Municipality

Har du vært i Jensens Boefhus Copenhagen (Vesterbrogade)? Del dine erfaringer!