“Denne anbefales ”

Kjøkken: Spansk
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Søkte opp spanske restauranter i København og valgte denne! Det angrer vi ikke på. Nydelig betjening og fortreffelig mat! Anbefales om du er glad i tapas! Smak på blåskjellene
Hyggelig atmosfære i restauranten.

2  Takk, emilyrenander

Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Spiste her med en venninne og gledet meg å spise pulpo de galicia. Prisen var på DKK 125,- rundt nok 145,- det blir servert 5-6 mini blekksprut deler, og for å se det mer ut med noen halverte poteter! Resten av tapas var okay men ikke fantastisk.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 461annettb
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale og god mat til en billig penge. Både hamburger og chips var av høy kvalitet

Dato for besøk: desember 2019
Takk, sondrikh
Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Kjempegod tapas til en ok pris. Servicen var av yperste kvalitet. Følte oss velkommen fra første sekund.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 551espenr
Anmeldt 11. august 2019

Spiste tapasmeny 11 tapasretter (7 starters og 4 tapas) her. Forrettpakken var ikke noe særlig god og bar mer preg av ønske om økonomisk fortjeneste enn matopplevelse. De 4 tapas'ene var relativt gode (byttet ut blekksprukt og svinekjaker), men totalt sett ikke verdt prisen dessverre.

Dato for besøk: august 2019
Takk, olekristiandr

Reisende som så på Tapas Huset Casa Lola, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Tapas Huset Casa Lola? Del dine erfaringer!