“Et skjafmerende sted med atmosfære”
Anmeldelse av Cafe Petersborg

Cafe Petersborg
Vurdert som nr. 139 av 2 862 Restauranter i København
Kjøkken: Dansk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Et herlig sted med utrolig trivelig betjening, god stemning, super god mat. Vi kommer igje år etter år. Denne gangen satt vi i bakgården, fungerte utmerket i det fine været

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, GrandTour31328169579

Anmeldt 8. november 2019 via mobile enheter

En strålende opplevelse med nydelig mat, genuin dansk atmosfære og svært hyggelig og rask betjening. Klar favoritt etter mer enn 55 besøk i København.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, JensB1398
Anmeldt 27. mai 2019

Vi var en gruppe på 10 mann. Spiste en utmerket lunsj. Mye godt .
Trivelig betjening som sørget for at stemningen var høy

Dato for besøk: mai 2019
Takk, ToreN156
Anmeldt 7. mai 2019

Her er det koselig å være. For en super vertinne og for en matservering. I ypperste klasse. Danske smørrebrød på sitt beste og med god drikke på fornuftig vis, ble dette en opplevelse. Vi kommer snarlig tilbake.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Bjørn Arvid M
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Et utrolig hærlig sted. Maten, betjening og atmosfæren. Dette stedet anbefales virkelig. Stedet ligger noe minutter utenfor disse kjente stedene som Nyhavn og Ströget. Sikkert derfor det var så bra! Hit kommer vi igjen!

1  Takk, Road495532

Reisende som så på Cafe Petersborg, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Cafe Petersborg? Del dine erfaringer!